SoftwareONE kondigt samenwerking aan met Salt Security om het aanbod uit te breiden voor de bescherming van bedrijfskritische API's die de digitale transformatie van vandaag de dag voeden!

SoftwareONE kondigt samenwerking aan met Salt Security

SoftwareONE, de wereldwijde marktleider op het gebied van IT-oplossingen en services, kondigt vandaag een samenwerking aan met Salt Security, het toonaangevende bedrijf op het gebied van API-beveiliging. Door deze samenwerking breidt SoftwareONE zijn security aanbod uit met een toonaangevende oplossing voor de bescherming van API's, die de kern vormen van alle moderne toepassingen die in elk bedrijf te vinden zijn.

Application Programming Interface (API's) zijn kerncomponenten van bedrijfskritische infrastructuur geworden, die digitale transformatie mogelijk maakt, innovatie stimuleert en elke klantgerichte toepassing en partnergerichte service ondersteunt. Door API's worden bedrijfslogica van toepassingen en waardevolle, gevoelige gegevens blootgelegd en naarmate het gebruik van API's is toegenomen, is ook het risico toegenomen. Aanvallers hebben dit in de gaten en de afgelopen jaren zijn API's het belangrijkste doelwit van hun pogingen geworden.

"Digitale transformatie is een topprioriteit voor onze klanten en API's zijn essentieel om hun innovatie te bevorderen", zegt Jeffrey de Heer, EMEA MultiVendor Leader bij SoftwareONE. "Met Salt Security kunnen we klanten helpen hun digitale transformatievisie te realiseren en ervoor zorgen dat hun bedrijfskritische applicaties en diensten worden beschermd met de meest geavanceerde en bewezen oplossing op de markt." De nieuwe samenwerking is de volgende stap in ons totale beveiligingsaanbod richting onze klanten!

Het Salt Security API Protection Platform biedt uitgebreide beveiliging voor API's in de kern van elke moderne applicatie met een gepatenteerde API Context Engine (ACE) architectuur - aangedreven door big data, kunstmatige intelligentie (AI), en machine learning (ML). Het stelt organisaties in staat om hun API's te catalogiseren, te zien waar ze gevoelige gegevens blootstellen, API-aanvallers op te sporen en te blokkeren, API's te scannen en te testen, en herstelinzichten te bieden die ontwikkelaars kunnen gebruiken om API's te harden en de veiligheidspositie in de loop van de tijd te verbeteren.

"De samenwerking met SoftwareONE is een natuurlijke fit gezien hun focus en expertise om klanten te helpen met hun digitale transformatie en te voldoen aan de markteisen", zegt Sunil Dutt, Director Channel Sales EMEA bij Salt Security "We zijn verheugd met hen samen te werken om oplossingen te leveren die de API's beveiligen die de groei van hun klanten stimuleren."

v.l.n.r. Eric Bruseker (EMEA leader Security SoftwareONE), Sunill Dutt (Director Channel Sales EMEA Salt Security), Tim Jonker (Solution Advisor Security), Jeffrey de Heer (EMEA leader MultiVendor SoftwareONE), Nico Wagemans (Sales Director EMEA Salt Security)

Over SoftwareONE

SoftwareONE is een toonaangevende wereldwijde leverancier van end-to-end software- en cloudtechnologie-oplossingen, met het hoofdkantoor in Zwitserland. Met een IP- en technologiegedreven dienstenportfolio stelt het bedrijven in staat om hun commerciële, technologische en digitale transformatiestrategieën holistisch te ontwikkelen en te implementeren. Dit wordt bereikt door applicaties te moderniseren en kritieke workloads te migreren naar publieke clouds, terwijl tegelijkertijd de bijbehorende software en cloud-assets en licenties worden beheerd en geoptimaliseerd. Het aanbod van SoftwareONE wordt verbonden door PyraCloud, het eigen digitale platform van SoftwareONE, dat klanten voorziet van datagestuurde, bruikbare informatie. Met zo'n 8.300 werknemers en verkoop- en servicemogelijkheden in 90 landen voorziet SoftwareONE ongeveer 65.000 zakelijke klanten van software- en cloudoplossingen van meer dan 7.500 uitgevers. De aandelen van SoftwareONE (SWON) zijn genoteerd aan de SIX Swiss Exchange.

SoftwareONE Netherlands, Naritaweg 177, 1043 BW The Netherlands.

www.softwareone.nl

Over Salt Security

Salt Security levert een oplossing voor bescherming tegen API-bedreigingen die gericht zijn op de beveiliging van de alomtegenwoordige API's die alles met elkaar verbinden, van web- en mobiele toepassingen tot microservices en IoT-apparaten. Dit zijn de API's die jij ontwikkelt en bezit en die de kern vormen van het verbinden van jouw toepassingen en gegevens.

Aangedreven door onze AI-gebaseerde Big Data-engine en Holistische Detectie-architectuur, kan alleen Salt Security:

▪ Ontdekt al jouw API's en de gevoelige gegevens die zij blootleggen

▪ Lokaliseert en stopt aanvallers tijdens verkenningspogingen

▪ Elimineert API-kwetsbaarheden om jouw beveiligingspositie te versterken

Salt Security is in 2016 opgericht door alumni van de Israeli Defense Forces (IDF) om het eerste, gepatenteerde API Protection platform te leveren om API's te beveiligen. Salt Security wordt in enkele minuten ingezet, leert automatisch jouw unieke API's kennen en vereist geen configuratie of maatwerk om je te helpen jouw API-beveiliging te beschermen en te verbeteren.

Vragen over het persbericht? Neem dan contact op met:

Danielle van der Starre
Marketing & Communication Manager
Tel. +31 6 4210 8877, danielle.vdstarre@softwareone.com

SoftwareONE Netherlands B.V.

Naritaweg 177
1043 BW Amsterdam

info.nl@softwareone.com

Neem contact met ons op

Vul vandaag nog het formulier in en een van onze experts neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Neem contact met ons op